Öreg Erdész Vendégház

Szálláshely a Bakony ölelésében!

Vendégházunk a Magas-Bakony nyugati lankáin – évszázados bükkerdővel ölelt kis falu -, Csehbánya szélén fekszik. Ez az öreg erdészház éppen száz éves korában került a családunk birtokába. Azóta építgetjük, csinosítgatjuk.Az ódon falak közé becsempésztük a mai kor technikai vívmányait, ami az ön kényelmét maximálisan szolgálja, ugyanakkor megőriztük régies jellegét. Az épület famunkáit székely fafaragó barátunk éveken át készítette, nem véletlen tehát, hogy az erkélyek, lépcsők és egyedi kézzel készített tölgy bútoraink faragásai a Székelyföld népművészeti mintáit őrzik.
Otthonos, két szobás apartmanjaink , földszinti kandallós közösségi helyiségünk , wellness szobánk, tágas teraszunk, nosztalgia-dézsafürdőnk, gondozott, kerti bútorokkal felszerelt udvarunk együttesen teszik felejthetetlenné  az itt töltött napokat.
Az erdei környezet, öreg erdőjáró autónkon tett kirándulás, gazdasági udvarunk , a legelésző jószágok közelsége , bográcsozási, grillezési lehetőség  romantikus élményt ígér.

Vendégházunk kínálatát ajánljuk azoknak a családoknak, baráti társaságoknak, akik  valódi falusi hangulatra,  a természet közelségére vágynak, szeretnek nagyokat túrázni, kerékpározni,  jókat enni. A környék gazdag vadállománya a vadászat, két közeli horgásztó a Pisztrángos és a városlődi halastó a horgászat szerelmeseit várja. Kalandra vágyó vendégeinknek ajánljuk a közeli  Sobri Jóska kalandparkot.  Kisebb céges tréningek helyszíne is lehet az Öreg Erdész Vendégház.
Könnyű megközelíthetőségünk miatt   vendégházunk alkalmas Veszprém megye csillagtúra szerű felfedezésére. Számos izgalmas úti cél rövid időn belül elérhető
Családunk a szomszéd házban lakik, kellően távol ahhoz, hogy az ön nyugalma zavartalan legyen, de elég közel, hogy bármilyen problémájában segítsünk.
Tekintse meg honlapunkon részletes kínálatunkat, reméljük felkeltjük érdeklődését és hamarosan az Öreg Erdész Vendégház vendégeként köszönthetjük !

Szolnokiné Bősze Hajnalka és családja

Apartmanok

Kettő tágas apartmant kínálunk kedves vendégeinknek. Hagyja ott néhány napra a város zaját, szippantson a kristálytiszta bakonyi levegőből, ébredjen madárdalra, kóstoljon bele a falusi életbe !

Vendégházunk

A monarchia korabeli erdészházat a kor igényeinek megfelelően felújítottuk, az
egyedi famunkák, kézi faragások a Székelyföld népművészeti mintáit őrzik.
Sajátos hangulat, maximális kényelem.

Felejthetetlen programok

Állatsimogatás, traktorozás, háztáji finomságok, bakonyi kirándulások
gyalogosan vagy az Öreg Erdőjáróval.

Zavartalan kikapcsolódás

A falu és az erdő határán, csöndben és zöldben, szauna, wellness
lehetőségekkel, udvari nosztalgia-dézsafürdővel.

Gazdasági udvar

Traktor, kismalac, bárányok, tarka bocik, kutyák, cicák, baromfi… Ismerkedjen meg nálunk a hagyományos falusi gazdálkodás nehézségeivel és szépségeivel !

Sonka, kolbász, szalonna, szalámi, lekvárok, zöldségek, gyümölcsök…Kóstolja meg a családunk által előállított finomságokat reggeliző vagy vacsora asztalunknál, de udvarunkon kedvére sütögethet, bográcsozhat  is!

Étkezés

Dézsafürdő- Szauna

Van mit kipihenni ?  Relaxáljon a finn- és infraszaunával felszerelt wellness helyiségünkben, pancsoljon akár hajnalig a teraszunkon felállított fatüzelésű fürdődézsában !

Kíváncsi a Bakony rejtett szépségeire ? Fedezze fel gyalogosan közeli túraútvonalainkon, vagy megmutatjuk mi az Öreg Erdőjáró autónkkal egy közös kiránduláson !

Erdőjáró-Aktív pihenés

Visszajelzések, bemutatkozó videó

vendégház vendégkönyv

Hírek, aktualitások

2022.03.16.
Kedves látogatóink!
Elkészült az Öreg Erdész Vendégház megújult honlapja!

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánunk!
Szolnoki család

széchenyi

Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program

Kedvezményezett  : Szolnokiné Bősze Hajnalka  ,
„Öreg Erdész Vendégház „
Pályázat címe : Kisfaludy Szálláshelyfejlesztési Konstrukció- magánszálláshelyek és egyéb szálláshelyek fejlesztése
Pályázati azonosító : TFC-M-1.1.2-2020-00228
Támogatás összege : 4.000 000 Ft
Támogatás intenzitása : 100 %

2008. év óta működő vendégházunkat 10 év munkájával, két pályázat segítségével újítottuk fel, a ház 1895-ben épült. A meghirdetett Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program , óriási segítséget adott ahhoz, hogy vendégházunkat és annak környezetét tovább szépítsük vendégeink nagy örömére. Óriási kültéri beruházásba kezdtünk, kis mértékben megújult a ház külső-belső arculata és a szálláshely szolgáltatáshoz kapcsolódó eszközöket is beszereztünk.

Legfontosabb volt számunkra az apró kavicsos  gépkocsibehajtó,  parkoló és a már megsüllyedt járda felújítása, régóta szerettük volna a fenti területet  térkővel borítani. Megoldottuk a tetőről lezúduló csapadékvíz elvezetését, és a pince szigetelését, a járda helyett növényszigeteket alakítottunk ki, fenyőkéreggel, örökzöld növényekkel és  kültéri lámpákkal. A kerti sütögetőhöz vezető járdát fa hatású térkőre cseréltük.  További felújításokat végeztünk, a terasz szélső részén a lerakott kövek között nagy repedések keletkeztek, a régi köveket felszedtük, kicseréltük és a repedéseket kifugáztuk.  A  vendégház külső falán a teraszon volt egy fali kerti csap, ezt kihasználva egy szép ivókutat létesítettünk, mely csizmamosó  is egyben.  Vendégeink az erdei túra után, le tudják tisztítani a bakancsokat, csizmákat.

Vendégházunk egyik külső lépcsőjének védelmét is megoldottuk, továbbá erdélyi famíves barátunk által készített  Székely kapu  felújítása is elkerülhetetlen volt, kiváló festőnk gyönyörű munkát végzett. A kapu új tetőt is kapott.

Saját munkám és vendégeink kényelme érdekében eszközbeszerzésre is költöttünk.

A támogatást megköszönve, saját forrásból azt kiegészítve, vendégházunk már megújulva, megszépülve várja továbbra is kedves vendégeit.

Befejezési dátum : 2021. március 25.
A támogatott projekt a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program keretében valósult meg.

szép kártyás fizetés

Szépkártya elfogadás

Örömmel tudatjuk, hogy vendégházunkban mindhárom Széchenyi pihenőkártya típust elfogadjuk!
Fizetési lehetőségek : SZÉP- kártya, készpénz, utalás.

Vendégházunk minősítése 4 csillag

20230406_153734

Új lakók!

Gazdasági udvarunk legújabb lakói Bársony és Fürge  törpekecskék,
továbbá a kameruni juhokhoz érkezett egy gyönyörű kos.

További lakók: az alsó istállóban a legelőről ősszel befogott komor hízó bikákat láthatjuk, mellettük a hízó disznók, amelyek később vendégeink asztalán sonka, kolbász formájában kötnek ki. Feljebb a rókabiztosra megépített baromfiudvarunkban vendégeink tojást gyűjthetnek, etethetik az aprójószágokat. Az udvarunkhoz csatlakozó legelőn pedig magyartarka teheneink borjaikkal láthatók, illetve báránykáink,  amint legelésznek vagy a hűs patak vizét kortyolják. Családunk és vendégeink kedvence Dorka és Lizi , a két házőrző.
Simogassa meg kedvenceinket! Legyen részese a csodának, ha éppen kisborjú, kiscica vagy kismalac születik.

Borbás Marcsi

Borbás Marcsi és a Hot Jazz Band nálunk forgatott!

Vendéhgázunkat az a megtiszteltetés érte, hogy a népszerű Gasztroangyal sorozat 2012. január 7-i adását Marcsi és csapata nálunk forgatta. A tréfás jelenetek gazdasági udvarunkban és vendégházunkban kerültek filmszalagra. A műsor vendégei a Hot Jazz Band együttes és Jásdi István borász voltak. Szofi kutyánk, cicáink, tehénkéink borjaikkal főszerepet kaptak. Jó volt látni, látni, ahogy a vidám csapat Marcsi vezetésével fáradhatatlanul dolgozik. Köszönet a feledhetetlen élményért és a finom falatokért!

öreg erdész utalvány

Ajándékozzon Öreg Erdész utalványt szeretteinek!

Ajándékozzon pihenést!
Lepje meg szeretteit egy felejthetetlen bakonyi pihenéssel az Öreg Erdész Vendégházban!
Akár Karácsonyra, születésnapra, házassági évfordulóra, nászajándékba… a legszebb meglepetés a személyre szóló, kitöltött Ajándékkártyánk!
Hívjon bennünket a részletekért, és a megajándékozottnak nincs más dolga, mint velünk időpontot egyeztetni és utazni!
Szívesen látjuk szeretteit!

Szállás a Bakonyban

Szálláshelyünk Veszprémtől 25 kilométerre a Magas- Bakonyban megkapóan szép környezetben fekszik.